tisdag 10 september 2013

Lite före och efter bilder på möbler

Mitt stora intresse är ju inredning, det är nog inte många som missat det =)




 Att göra om möbler har blivit något jag brinner för. När man har gjort färdigt en möbel och ställt in den på sin rätta plats och känner att Ja den blev verkligen sådär bra som man hade föreställt sig, den känslan måste man nog uppleva själv för att veta vad jag menar =) 




Detta skåpet har jag fått helt gratis Ja gratis =) visst blev det vackert när det fick lite kärlek.
Jag har målat det antikvitt och skavt lite här och där och på insidan satte jag en toile tapet och den passade bra tycker jag. 




Den här barnstolen gjorde jag om till min dotter. Den var i björkträ innan.
Målade den vit. På frihand målade jag kransen och en liten rosa rosett









 Det här lilla bordet fyndade jag för 60:- på en secondhand.




Tycker att det gjorde sig riktigt bra i vitt också.

Imorgon lägger jag upp lite fler Före & Efter på andra saker jag gjort om.
Så håll utkik imorgon =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar