tisdag 3 september 2013

Lite höstmys

  Igår kom min käre mor på besök =)

Dessa vackra Gladiolus fick jag av henne =)


  

 Tända ljus hör ju hösten till.
Denna stora ljuskrona hittade jag på en loppis i sommar för 35:-, för det priset fick den flytta hem till oss.
När jag köpte den var den metalliclila och guld, inte så vacker direkt men med en sprayburk så fick den nytt liv och passade mycket bättre här hos oss =)


Denna söta mini ljuskrona är också ett loppisfynd,
 minns inte vad jag gav för den men det var inte mycket.
Även den fick sig en omgång med sprayburken.


Litet stilleben, spegelbricka med 3 olika ljuslyktor och blomma.
På bordet gjorde jag en fantasi marmorering
Tips: Vissa ljuslyktor kan man ha som kruka och tvärtom, här har jag använt en liten ljuslykta som kruka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar